1. |
Хребто Т. С. Дидактична підготовка майбутнього вчителя до розробки інтегрованих форм навчання / Т. С. Хребто // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38. - С. 112-118. - Бібліогр.: 0 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано інтегровані форми навчання як освітньої проблеми, виявлено особливості технологій інтегрованих форм навчання учнів та формування готовності їх використання майбутніми вчителями. Метою інтегрованої освіти є мотивація гармонічного, цілісного, екологічно здорового мислення, синхронного розвитку сенсорних процесів, різнобічної творчої фантазії, естетичного смаку. У ході вирішення навчальної задачі учнями здійснюється процес осмислення необхідних знань і формуються способи оволодіння ними, важливішими із яких вважаються тестування та моделювання, створення інтегрованої системи цілісних історичних знань і графічних умінь. Зроблено висновок, що використання в практиці навчання середньої школи інтегрованої технології дозволяє розкрити учням знання як елементи цілісної, єдиної системи. Теоретически объяснены интегрированные формы обучения как проблемы в образовании, выявлены особенности технологий интегрированных форм обучения учащихся и формирования готовности их использования будущими учителями. Целью интегрированного образования является мотивация гармоничного, целостного, экологически здорового мышления, синхронного развития сенсорных процессов, разноплановой творческой фантазии, эстетического вкуса. В процессе решения учащимися учебной задачи происходит процесс осмысления необходимых знаний, формируются способы их овладения, важнейшими из которых являются тестирование и моделирование, создание интегрированной системы целостных исторических знаний и графических умений. Сделан вывод, что использование в практике обучения средней школы интегрированной технологии позволяет раскрыть учащимся знания как элементы целостной, единой системы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Хребто Т. С. Технологія інтеграції змісту предметів гуманітарного та мистецького циклу в середній загальноосвітній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. С. Хребто; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2017. - 20 c. - укp.Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми забезпечення інтеграції змісту предметів гуманітарного та мистецького циклів у середній загальноосвітній школі. Розкрито суть інтегрованого підходу в освіті й інтеграції змісту навчання. Визначено види та механізми інтеграції змісту предметів гуманітарного та мистецького циклів у середній загальноосвітній школі та форми реалізації інтегрованого змісту навчання вказаних предметів. Розроблено та теоретично обгрунтовано технологію інтеграції змісту предметів гуманітарного та мистецького циклу в середній загальноосвітній школі. Експериментально перевірено різні способи реалізації розробленої технології (візуально-емоційний, процесуально-репродуктивний, комбіновано-творчий). Уточнено критерії та показники рівнів якості навчання школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430833 Пошук видання у каталогах НБУВ
|